wtorek, 18 czerwca 2013

Pita z mięsem i sałatką

Dziś pokażę Wam mój obiadek bardziej to pasuje na kolację ale co tam dziś zaserwowałam to na obiad. Jak dla mnie bomba bo ja lubię tego typu jedzenie. Nie miałam przepisu na ciasto do pity więc poszperałam w necie no i znalazła zrobiłam z TEGO przepisu i wyszła ok. :)


Tak oto wyglądała moja pita z nadzieniem z mięska drobiowego i sałatki :)

Składniki do farszu bo na ciasto znajdziecie wyżej:

1 podwójna pierś z kurczaka
przeprawa gyros 
jarzynka
łyżka oliwy
pół główki kapusty pekińskiej 
kawałek pora
ogórek zielony
pomidor 
2 łyżeczki musztardy sarepskiej
3 łyżeczki majonezu 
sól, pieprz 

Pierś oczyścić pokroić na paseczki przyprawić według uznania przyprawa gyros i jarzynką podsmażyć na oliwie.
Sałatka:
Kapustę pekińską pokroić na małe kawałki, ogórka (ostrugać), pomidora również pokroić, por posiekać na drobno. Wszystkie składniki wrzucić do miseczki. W kubku wymieszać musztardę z majonezem i wlać do sałatki wszystko razem dokładnie wymieszać i doprawić do smaku  solą i pieprzem.

Pitę nacinamy wzdłuż jednego z boków i nakładamy najpierw mięsko, a potem sałatkę. 

Oczywiście można wykorzystać inne składniki ja wykorzystałam to co miałam w lodówce i jak dla mnie ok :))

1 komentarz:

  1. Pyszności!!!! Natchnęłaś mnie do zrobienia u nas w domku, bo zabierałam się do tego od kilku tygodni :) Pozdrawiam Doris :D

    OdpowiedzUsuń